9. januar 2014

Om selvinnsikt.]

En kveld satt vennene mine og jeg og snakket om hvem som skulle spille oss i serien om våre liv. Det er alltid interessant å høre hvordan andre mennesker ser deg. Vennene mine er jo glade i meg, som den jeg er stort sett. Heldigvis.

Nå skal det allikevel sies at jeg hadde sett for meg noe i retning dette: En tenkende Jessica Alba. Søt. Smart. Stilsikker.



Dritpen.

Man velger som regel venner som er lik enn selv, også i meninger. Hva jeg gjør med mine venner, er derfor noe jeg ikke så rent sjeldent må spørre meg selv om. Uten å be om det minste hint om hva jeg selv hadde i tankene, kom det fort frem at de alle mente Amy Phoeler var passende.



Det kan hende det er hennes store kjærlighet til dyr som lå til grunn her...



...hennes appetitt på livet...



...eller bare hvor knakende dyktig hun er til å takle press og motgang.

Man vet jo aldri med kjendiser. Det er ikke umulig at Amy Phoeler er opptatt når serien skal spilles inn. Jeg var den første til å se at dette kunne være en hindring for produksjon, og dermed burde man like så godt finne noen andre med det samme. Vennene mine så ikke problemet som like stort. Tina Fey ble allikevel raskt tatt opp som et godt alternativ.



Jommen sa jeg godt alternativ. Hun er jo svært raus med seg selv...



...for ikke å snakke om at hun liker å dele med andre...



...og er sabla fotogen.


Snart på fjernsyn nær... deg. Høh.


Ingen kommentarer: