1. januar 2009

[Om Første Nyttårsdag.]

Taiwan i forrige uke:
Tine:
Blir 2009 bedre enn 2008?
Spådame: Nei.

Jeg har drukket te konstant i hele dag, ettersom jeg la igjen stemmen min på den japanske restuaranten jeg var på i går. Aner ikke hva som skjedde. Jeg hadde den på toppen av trappen, men da jeg hadde gått ned, var den borte. Det er faktisk så ille at da Koreaneren med Hatt ringte meg i dag, holdt han nesten på å legge på, fordi han trodde det var noe annet som pep i den andre enden og ikke meg. Om dette er utgangspunktet for det kommende året, da kan ganske mye bli veldig interessant.

4 kommentarer:

Tonita sa...

Med 2008-avslutning uten stemme, kan 2009 bare bli bedre.
Og om du ikke kan snakke, kan du skrive - og det gleder mange.

Godt nytt år Tine!

(Har hatt en blog-pause denne høsten, - håper å lese litt mer nå)

Tonita sa...

- og en ting til.

Mens du nå likevel ikke kan snakke kan du kanskje la deg utfordre til å fortelle noen uvesentligheter om deg selv, - slik jeg ble utfordret av Goodwill.

Anonym sa...

Så spennende! Får håpe du finner stemmen din igjen da! ^^

Tine sa...

Tonita: Hehe... ja kanskje? Velkommen tilbake ihvertfall.

Kjersti: Det gjør jeg også. Det er jo språk jeg driver med. Det er ikke alle ting som gjør seg manglende da.