9. desember 2013

[Om tre minutters fame.]

Kjære fire lesere. 

I all ydmykhet, dette er en invitasjon med forbehold om at du er fan nok til å være på lag med meg.


På onsdag, 11. desember skal jeg være med på Forfatterfight på Kulturhuset på Youngstorget. Jeg har skrevet en dødslang tekst jeg skal lese tre minutter av. Det er freshe premier jeg kan vinne, i tillegg til en viss heder og ære for den som bryr seg om sånt. Om du lover heie på meg, er du derfor herved invitert som publikum med alle dine likesinnede venner.


Bidraget mitt? Teksten er en sint tekst om ting jeg hater. På et punkt sovner hovedpersonen full, singel og ugravid i stjerneformasjon på baderomsgulvet etter å ha rasende skrubbet en do. Det er ikke alt som er basert på egne erfaringer, men jeg tror den har et visst underholdningspotensiale allikevel.


Inngang koster femti kroner. Da får du alle bidragene i sin helhet til odel og eie.




3 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Har dessverre ikke anledning, men heier på deg!

Hilde Marie Moholth sa...

Litt langt unna for meg, så jeg får lønne meg med å heie fra Bergen isteden. Lykke til!

Tine sa...

Takk folkens!