25. april 2011

[Om et lite mysterium XV.]



Da disse kortene begynte å komme, lurte Modern på om hun burde være bekymret for denne kortsenderen min. Jeg sa nei. Det er jo bare en person som holder Cyber-Tine veldig under oppsikt. Det godtok hun, av en eller annen merkelig grunn. Om noen kjenner igjen motivet, si gjerne i fra.



Ukens tekst er som følger:
"Den naboen din er ikke lite frekk! Hils og si at forenklede tegn er bare tull (men noen ganger må man jo øve på det allikevel.)!"

Jeg er SÅ enig, ikke misforstå, men fastlandskinesere har jo naturligvis en tendens til å ikke være helt enig med akkurat det.

Kortet er fra Miami, igjen. Et svar på forrige ukes analyse, hvor vi debaterte hvor underlig valget av tradisjonelle og forenklede tegn var gjort i samme tekst. Jeg vet som nevnt tidligere faktisk svært få andre nordmenn enn jeg som foretrekker tradisjonelle tegn. Det er veldig spesielt.




Det siste kortet har jeg fått fra Maren. Hun er i Australia for tiden, og har det ettersigende mye bedre enn bare litt bra.

Ingen kommentarer: