23. juli 2009

[Om uventede luftslott.]

Nytt hjemme er at vi har kjøpt verdens fineste hyttetomt. Pappaen min har tegnet verdens fineste hytteskisse, og når den en dag står ferdig blir den nok verdens fineste hytte ikke bare på papiret også.

Vi besøkte hyttetomten i dag. Alexander grillet pølser mens Modern beskrev luftslottet hun hadde foran seg.

Modern: Vi skal ha masse senger. Vi er mange nå, men dere skal gifte dere når dere har funnet den rette personen som også har fullført utdannelsen sin og har, i likhet med dere, fått en bra jobb hvor dere tjener nok penger til at det passer å gifte seg. Og da blir det både tre, fire, eller kanskje fem før vi aner det.
Alexander: Kanskje det allerede er tre, fire, eller fem?
Modern: ...

(Likblek)

Alexander: Ehem...

(Flau)

Modern: ...Fem?
Alexander: Du, øh... Dette burde du i grunn ta opp med Kristoffer.
Modern: Hva?!
Alexander: Jeg har ikke noe mer å si om dette temaet egentlig.

------------------------------------------

Dessuten vil jeg reklamere for en av mine nye personlige favorittblogger, Kakemonster. Det skal innrømmes at den i hovedsak nok er for spesielt interesserte, men til gjengjeld så er den også veldig interessant for oss som har Super Junior, Big Bang, Girls Generation, 2EN1, eller Wondergirls på playlisten. Søster og foreldrene mine var på besøk i Beijing i juli. Benedicte ble selvsagt fort like glad i Big Bang som hun burde. Det er godt å ha noen å dyrke lidenskapene sine med her hjemme også.

3 kommentarer:

kakemonster sa...

Hei skatt! Tkk for reklame! Jupp, den er definitivt kun for spesielt interesserte ;) t.o.m koreanere har vært innom siden :D

Jeg tenker på det suju innlegget...hvor mye vet du om dem egentlig?

Kristin Storrusten sa...

skal du bli tante? Eller svigerinne? Ikke etterlat oss i tvilen!

Tine sa...

Kakemonster: Jeg vet kun at de er verdens største boyband. I det hele tatt vil jeg egentlig bare ha en hitliste.

Kristin: Jeg har latt temaet ligge for husfredens skyld. Det er jo fortsatt lenge til jul om man eventuelt skal ta stilling til det?