6. mars 2009

[Om japansk fanatisme.]

Jeg er redd de har begynt å oppdage den noe sykelige besettelsen.

Japaner: Tine, det er velkomstfest for alle de nye japanerne på Peking University i morgen.
Tine: Kult. Skal du dra?
Japaner: Nei, men jeg tenkte at om du ville dra, så har jeg nummeret til en av de som arrangerer. Jeg kan hooke deg opp om du vil?
Tine: Hm. Ja, kanskje det. Jeg kan tenke på det?*

Det tok én uke i den nye klassen min. Jeg som trodde at jeg hadde skjerpet meg.

*Har allerede vært på to. Det er jo de samme japanerne som drar på de samme tingene. Det er jo ikke å legge skjul på at hun ene ekstatiske norske (meg) pleier å bli gjenkjent.

2 kommentarer:

ohingrid sa...

HAHA!


..Dette går vel ikke utover Blingdaten vår?

Tine sa...

Å nei, du vet jo hvordan jeg prioriterer!