23. februar 2009

[Om toaletter i Kina.]

Jeg var ute og spiste middag med en norsk nabo og besøket hennes fra Norge i går. Besøk er morsomt, for det de som regel reagerer mest på, er de tingene vi er blitt så vant til at vi ikke tenker på det lenger. Eksempelvis, toaletter i Kina.

Første kvelden til Partner in Crime og Verstevennen var vi ute og spiste hot pot. Partner in Crime og jeg tok følge ut på do. Jeg gikk først, vasket hender, og var klar til å gå tilbake til bordet, da jeg hørte et halvkvelt panikkskrik fra avlukket til venstre.


Partner in Crime: Men Tine, skal du bare la meg være igjen alene her?
Tine: Ehm... ja?

Jeg skjønte ikke helt hva hun siktet til. Riktignok er vi gode venner, men gode venner er vi dog ikke. Litt må hun gjøre selv.

Partner in Crime: Kan du ikke i det minste fortelle meg hva som er foran og hva som er bak?


2 kommentarer:

ohingrid sa...

Det er jo ikke selvsagt hvilken vei man skal tisse i et hull? Fint bilde, forresten. Utrolig fine ben på hun der på bilde. (8

Kamilla sa...

no angrer eg på at eg spiste samtidig som eg leste. ekkelt