19. februar 2009

[Om nordmenn i Kina.]


Etter å ha vært på flere politistasjoner enn jeg har tidligere vært på i mitt liv i løpet av en dag, kom vi oss endelig av gårde til muren. Det var Verstevennen, Partner in Crime, to ut av tre Kjellerpuertorikere, og jeg. Denne gangen på Mutianyu (慕田峪), etter å ha blitt fortalt at det er den fineste delen. Det tror jeg på. Det var en dag med mye posing for cams, tidenes beste picnic (dog iskald) på toppen i den enden vi egentlig ikke har lov til å gå på. Vi tok skiheisen opp, og kjørte sånn sommerbob-bane ned igjen.









Partner in Crime, som faktisk presterte å være først opp enhver trapp.

Du vet du ikke er førstemann på tur når du oppdager at dette er solgt ved muren:


Eller enda verre:

Www.ontheroad.no, ærlig talt, den var seriøst pinlig å møte på.


Puertoriker #2

Puertoriker#3

4 kommentarer:

Kristin Storrusten sa...

Dere er så søte. Og jeg håper at det ikke nå er risset inn namehao.blogspot.com et eller annet sted på Muren?

ohingrid sa...

Kristin:Nei, takk og lov at vi ikke gikk inn i den rekken.

Tine, apropos. Synesi kke du har fått nok fram i teksten at jeg var raskest opp i alle retninger!

Vedz sa...

Jeg vurderer å bli blogglus. Linselus er liksom ikke tilfredsstillende nok lenger.

Tine sa...

Kristin: Søtest. Haha... Send meg den nye adressen skal du få postkort btw.

Absolutt ingen fare for det. Muren har overraskende nok mye graffiti, sånn har det alltid vært. Men med sprittusj på norsk er griseharry.

Ingz: Sorry.

Andy: Ja. Gå for alt alltid.