29. juni 2008

[Om rave to the grave.]



Jeg var på Willy Wonka Sjokoladerave i helgen. Selvlysende smilies, og neon-klær. Som vanlig ble ingenting overlatt til tilfeldighetene. Jeg hadde åtte lightsticks på kroppen da jeg forlot huset. Det var jo tross alt "fashion jewellery".

Her er noen bilder fra forberedelsene:
På dagen ble lillesøster med til byen for å finne riktig rave-outfit. Det var hun som oppdaget de kuleste brillene i verden.
Og jeg følte virkelig at lykken var nær, da Verstevennen og jeg falt i spader over de samme grusomme tightsene, og vi i felles ekstase erklærte kjærlighet ved første blikk.
Jeg har bekjentskaper som lærte bort nok om å worke kænsene (det heter visst "å male") til at selv jeg følte meg stødig nok til å pynte på mine egne klær.


Og klærne ble så bra at bror ble misunnelig og laget sin egen rave-tee.



Jeg må nesten nevne samtalen jeg hadde med Modern den morgenen:
Tine: Kan jeg ha kjellerstuen i kveld? Jeg skal ha vors.
Modern: Klart det, hva skal dere i dag?
Tine: Vi skal på rave.
Modern: Så hyggelig.
Tine: ...

1 kommentar:

Ghost of Goldwater sa...

*Med Homer Simpson-stemme*

mmmmmmmm.... CHOCOLATE!