23. juni 2008

[Om mitt livs pinligste helg III.]

Sånn i ettertid innser jeg jo det at dette ikke var et av mine stolteste øyeblikk. Interessant og helt tilfeldig valgt trivia om bildet: Minutter etter at bildet ble tatt, fikk mediestaben på NM i Speiding '08 telefon fra Slottet om at de mente vi hadde vært for nærgående, noe vi stilte oss totalt uforstående til.

Forkastede bildetitler: "Jeg møtte en kjendis," "Tre gode venner," "Bakgrunnstøy," "Finn én feil," "Hva sier de?" "(Fyll inn selv)."

Forslag til "Hva sier de": "Nei, jeg aner faktisk ikke hva som skjedde med Stig Van Eijk heller, men jeg skal ikke legge skjul på at det har også opptatt meg mye den siste tiden."



Fra venstre: Hennes Majestet Kronprinsesse Mette-Marit, Tine, og Speidersjefen i Norges Speiderforbund, Lars Atle Andersen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud, Tine, du må dra oftere på speider-NM. Dette er jo en orgie av moro. :D

Ghost of Goldwater sa...

Bildetekst. "Har dere mye utagerende festing her?"

Anonym sa...

Hehehe! Jeg har alltid trodd at du var en sånn fantasi-blogger, at det meste du skreiv bare fant du opp underveis, og jeg har virkelig misunnt deg kreativiteten..

Men nå går det jo opp for meg at alt er sant! Du dro virkelig på speidertur i skjørt og uten speiderskjorte. imponerende :D

Tine sa...

Iversen: svært liten fare for det.

Pj: Hadde det da enda vært slik. Alt er sant, selvfølgelig.

Men det er faktisk en god del speidere som gjør akkurat det. Bare ikke på NM i speiding.

astrid sa...

Apropos Stig van Eijk: han ble observert spyende på Samfundet en torsdag morgen i april sist jeg så ham. Moahaha.

Esquil sa...

bra linseluset, tine. skikkelig konge!