12. mars 2008

[Om å falle helt for noe.]

I'm in love.

I denne fantastiske bloggen om Hello Kitty Hell, som bragte med seg så stor glede og inspirasjon at jeg pimpet opp ipoden min enda noen hakk (på tide).


Her er forsiden:
Og her er baksiden. En kollega på jobben lurte på om dette var en ny trend som var på vei inn. Jeg svarte at det var helt riktig, bare en temmelig lokal en.

Takk til kvinnen som forstår for dagens utallige head-ups, med ønske om at hun om et år forstår enda mer. Det er litt gøyere å late som man er et egg om man er to.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, glad du fant hellokittyhell selv om jeg skrev ned feil adresse... host. =)

damen som forstår skal gå og klemme en attest ut av kjære professor nå så hun skal klare å komme seg østover igjen og forstå desto mer. lurer på hva som er 711-kampanje på vår elskede øy for tiden?? doraemon? Hello kitty?? og vi får ikke tatt del i det!!!!!

Tine sa...

Hehe.. nei jeg er så lat at jeg googlet. Kom ganske fort over.

Akk, ja. Hva vi går glipp av, de helt store verdensproblemene liksom.