9. februar 2010

[Om å finne tid til hverandre.]

For en uke siden ringte Svine-Tina, men jeg var opptatt og lovet å ringe tilbake med det samme.

Én uke senere fant jeg endelig tid til å ringe. Det er egentlig utrolig dårlig, med hensyn til dette ikke så altfor travle livet jeg faktisk lever.

Tine: Hei! Er du opptatt?
Svine-Tina: Nja... Nei. Eller, jeg ser på Gossip Girl.
Tine: Å ja, skal vi snakkes siden da?
Svine-Tina: Det hadde vært fint. Jeg kan ringe deg når det er ferdig.
Tine: Det funker dårlig. Jeg skal se på Ullared. Jeg kan ringe deg opp igjen når det er slutt?
Svine-Tina: Nei, det kan du ikke. For da skal jeg se på Hollywood-fruer. Skal jeg ringe deg etter det?
Tine: Det går heller ikke. Da skal jeg se Honningfellen.
Svine-Tina: Skal vi... ringes en annen dag, da eller?
Tine: Det er nok til det beste for oss begge.
Svine-Tina: Ok, hadet!
Tine: Cheerios!

1 kommentar:

ohingrid sa...

Dooh, Ullared (I <3 Morgan!) og Svenske Hollywood Fruer går jo samtidig? Den zappinga er et jælla kjas HVER mandag! =(