3. desember 2008

[Om julen hjemme.]

Hjemme har de begynt med juleforberedelser. Vi har ikke som tradisjon å lage tusen forskjellige julekaker, delvis fordi det sjeldent blir spist noe annet enn pepperkaker, men mest fordi det er jeg som må stå for hoveddelen av produksjonen (tradisjonelt sett alt, for å være helt ærlig). Er jeg ikke med, blir som regel resultatet ganske brutalt.

Uansett, ettersom storesøster er borte, og Bror 1 er blitt armyboy til sin hals, er det de gjensterende søsknene som må til pers. Heldigvis er Lillesøster nå endelig blitt stor (hele åttende klasse!) og flink nok til å ta styring. Bror 2 er nemlig dyktig på kjøkkenet, han trenger bare noen til å gi han et lite spark i riktig retning.

Velvitende om dette, lo jeg godt av mailen jeg fikk i går:


Jeg og Alex lagde pepperkake hus i helgen!


Vi tenkte på deg også ;)



Jeg fikk en følelse at dette var veldig likt deg [WTF?!]. Jeg skulle være batman i en bursdag hvor alle andre var kledd i rosa. [Ah...]

Jepp, familien min er definitivt fortsatt glad i meg.

2 kommentarer:

Vedz sa...

Jeg sender julekort i dag! Det er skikkelig fint. Gleder du deg?

Tine sa...

JA!!!