19. mai 2008

[Om hvordan ettermiddagen forløp seg.]

-Tine, gidder du å sjekke om dette er ciabatta?

En pose frosne kyllingfileter fløy gjennom luften og traff meg i ansiktet. Det er stas å være på handletur med brodern. Jeg tror dessuten han visste at den tre kilo tunge posen ikke inneholdt rundstykker.

Jeg har hørt rykter om at soverommet, og da gjerne også alt man eier forøvrig, skal på magisk vis bli ryddig når man leser til eksamen. Jeg venter fortsatt i spenning på at fenomenet skal oppstå.

Og sånn apropos eksamen. Det går ganske mye i Wang Li Hong (王力宏) hos meg for tiden. Det er jo legitime eksamensforberedelser. Strengt tatt.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Østens Craig David?

Tine sa...

Hehe, ja, du kan vel si det sånn. På en måte. For han synger på japansk også. Selv om han egentlig er ABC (american born chinese) og først begynte å lære seg asiatiske språk da han var 18. Det er knakende bra. Det er en rap han har jeg er mektig imponert over. Det går usannsynlig fort. Skal lete den frem en dag med litt raskere nett.