10. august 2011

[Om den siste tiden i postkortform.]

Slapp av. Jeg har det bra.



Jeg har fått sommerferie. Jeg har vært på fredstur og minnemarkering i Hiroshima, blitt slått i ansiktet med min egen sko i Fukuoka, bodd hos en japansk familie, arvet tusen ting fra folk som er flyttet, og har endelig fått nyte livet og solen. Jeg skal fortelle om alt og legge ut bilder av de nye postkortene (nå er det to personer som sender meg postkort jeg ikke vet hvem er fra), men aller først skal jeg på stranden. Håper det ikke er mer enn femten grader og regnvær hjemme!

2 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Det der med å bli slått i ansiktet med egen sko må du redegjøre nærmere for, føler jeg.

Tine sa...

Det kommer! Og det er en GOD historie. Men jeg synes det er sånn stas med postkort at når folk gidder sende det til meg, må det påskjønnes først.