10. mars 2011

[Om store barn.]

-Hadde jeg ikke et skoleprosjekt jeg må gjøre ferdig, hadde jeg blitt med deg på jobb i morgen, erklærte søsteren min nå nylig. Jeg ble paff, og rakk ikke svare før hun ettertenksomt fortsatte,

- Jeg tror jeg vil være Kelly. Eller kanskje Angela. Hvem er du egentlig?

Jeg er redd Benedicte faktisk helt oppriktig tror at jeg jobber deltid på The Office. Det må hun gjerne fortsette å tro. Problemet er bare at det ikke er gitt ut noen selvhjelpsbøker om hvordan forklare 16åringen at det ikke finnes noen offisiell "Bring your sister to work"-day.

Jeg ga meg selvsagt ende over hvor leit det var at det ikke lot seg gjøre denne gangen.

1 kommentar:

Ghost of Goldwater sa...

Folk gir seg for lite "ende over" i dag. Ett av mange hedersuttrykk som burde komme tilbake i dagligtalen igjen!