17. april 2009

[Om å fly gjennom Seoul.]

Seoul, the aftermath:Egentlig så hadde vi en plan om å bare ta hoppebilder hele Koreaturen. Overraskende nok er det ikke så veldig lett som man skulle tro, men noen ble ganske bra.


På vei til Seoul attempt #2-hopp. (Uproft.)

Hurra vi er i Seoul-hopp.

Nattens dronninger-hopp.

"Hvor morsomt hadde det ikke vært om vi alle hoppet ned hele trappen?"- hopp.

Den eneste starbucksen i Korea med koreansk skilt- hopp.

Høyeste punkt i Seoul-hopp.

Dette var da en fantastisk bygning-hopp.

Noen må alltid overdrive-hopp.

Den dårligste kelneren i hele Seoul og jeg er budds-hopp.

Vi er på riktig t-banestopp-hopp.

Vi er i Seoul og det er kveld-hopp.

Funnet et tilfeldig vannfall-karate-hopp.

Knallbra karaoke-hopp.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, fantastisk! Det skal jeg gjøre på byen i kveld. Uten tvil.

Tine sa...

Fêtt. Hett tips er å ta av sko først, men mindre det er joggesko. Ihvertfall om du er på byen.

Anonym sa...

Eg ER hemmelig forelska i deg. og måten du skriv på

gje ut ei bok! Så skal eg kjøpa den!

Tine sa...

Ååå! Så koseleg! Det var hyggeleg! Eg skulle ynskje eg kunne si det same tilbake, men du er litt for hemmelig.

Eg veit ikkje korleis eg skal gje ut ei bok. Men om du har ein kontakt så skal eg ringe han (henne).

Dette er nok det einaste eg kjem til å skrive på nynorsk i hele år. Set ein marknad i dørkarma.

Anonym sa...

Hehe. Skulle først inn hit for å si at jeg lo av hoppbildene dine - gjerne flere tema-bilde-poster!

Så oppdaga jeg nynorsk-svaret ditt, og lo godt av "marknad i dørkarma" - godt forsøk, men marknad er en "basarliknande tilstelling" (Ordbok.no) - som i marked! Merknad er merknad :)(ikke for å være språkriktig, men morsomt bilde ble det)

Tine sa...

Hm. Nå kan du få to svaralternativer:

Alternativ A: Det var med vilje da. For det er faktisk så sjeldent jeg bruker nynorsk at det burde feires stort.

Alternativ B: Pinlig. Jeg har jo vokst opp med bruk av ordet "Marknad". Jeg visste det jo, egentlig.

Men over til temaposter: For tiden må det enten bli "Tine pugger beinhardt på unyttige gloser som..." eller "Tine er den eneste i Beijing som soler seg, her er de som stirrer". Jeg gjør fint lite annet for tiden.