6. oktober 2008

[Om å avverge en verdenskrig.]

-Tine, liker du Hyundai eller Toyota best?

Jeg la fra meg spisepinnene og så fort på japaneren og koreaneren jeg satt ovenfor. De gliste. Dette forklarte den plutselige middagsinvitasjonen tidligere på dagen.

-Hvorfor gå for småmannsbiler når man kan kj
øre Lamborghini?

Begge guttene lo. Japaneren ristet så på hodet.

-Fordi det er ikke bare vanskelig å få tak i, men ogs
å temmelig upraktisk å eie en Lamborghini i Beijing, Tine.

Kjø
ttet i den koreanske grillen surret høyt og jeg kremtet litt før jeg tok opp spisepinnene igjen. Var det mer kimchi?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Både Honda og Toyota er vel Japanske vel?
Er det Hyundai du tenker på kanskje? Det er et i Sør Korea-selskap.

Tine sa...

Haha, jo, det var det jeg mente. Det gikk litt fort sist, for det var ikke min pc og saa har jeg ikke faatt rettet det opp...