13. mai 2008

[Om å finne den rette gaven.]

Vi grillet i Frognerparken da hun plutselig utbrøt:

-Men Tine! Jeg har jo med meg en gave!

Og før jeg visste ordet av det, satt jeg med en hvit og rosa eske i hånden. Det var kjærlighet ved første blikk. I det fjerne hørte jeg henne fortsette:

-...jeg tenkte på deg med en gang jeg så den.



En elektronisk vippetang. Jeg innså at om ikke det var hundre prosent lykke jeg følte, da ville jeg nok aldri oppleve det.

Til jeg så advarselen: "Do not place Lash Wand directly in eye". Vakrere kan det ikke bli.


Genuin lykke. Definitivt.

2 kommentarer:

Tonita sa...

Gave med tanke bak - men hvilken?

Det lurte jeg også på da min søster ga meg en pinsett med lys. Hæ?
Jeg har omtrent ikke et øyebryn å vise fram, og de stakkars hårstråene som er der skal få være i fred.

Anonym sa...

Og jeg som var så sikker på at meningen var å stikke den direkte i øyet. Snakk om å ha misforstått hele opplegget :/