3. november 2008

[Om mitt liv i Beijing.]

Vi hadde Halloween fest hos oss på fredag, og den var jammen meg så vellykket at selv politiet kom på døren. Bare jeg får samlet bilder, skal jeg gi en fantastisk festrapport, men mens vi venter kan gi et lite sammendrag av livet i Beijing, laget av Jente-Kjeller-Puertorikeren.

Jeg har nemlig Kjeller-Puertorikere. De gjør absolutt ingenting unntatt å gå på skolen (vi går på forskjellige skoler), og når de først gjør noe, er det fordi jeg har mast lenge nok (minimum fem dager). At de ikke gjør noe er fint for meg, for da har jeg alltids et sted å gå om jeg har mistet nøklene mine, vil sole meg, eller jeg trenger å låne sukker. Når jeg er hjemme, henger jeg derfor ganske mye med dem.

Skulle det være noen tvil, alle gangene du ser blondt hår, er det meg.



3 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Du kjører uten hjelm! Busted! Don't make me come over there!

Anonym sa...

Hva skal Tine med hjelm når hun har det håret der? Krøllene fungerer som støtdempere :)

Tine sa...

Det er gamle opptak! Jeg sverger!

Nå har jeg skaffet meg hjelm! Og den er gul!

Ingz: Morsomt.